27 травня працівників КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" зібрав за спільним столом додаток "Громада без бар'єрів" симуляційної коопераційної гри "Світ Громад ". Участь в ігровій сесії взяли викладачі кафедри управління та адміністрування, фахівчині інших структурних підрозділів.
У фокусі уваги учасників, окрім безпосередньо ігрового процесу, було питання : наскільки допоміжним стане використання зазначеної ігрової технології в освітньому процесі студентів - публічних управлінців.
Учасники зазначили, що поняття, якими постійно оперують гравці, як-то: привабливість громади, інструменти розвитку, безбар'єрність, соціальний капітал – у грі набувають наочного, практичного змісту.
Подолання постійних ускладнень умов гри спонукало до активності, спільного пошуку оптимальних рішень, взаємопідтримки.
Висновок був одностайним: розвиток навичок дорослого за умов занурення до такого ігрового процесу відбувається невимушено, за рахунок поєднання раціональної та емоційної складових.
Учасники особливо відзначили актуальність додатка, його закцентованість на пріоритетних завданнях: відновленні громади й психологічного стану людей, реінтеграції вимушено переселених осіб та ветеранів війни.
Рефлексія завершилась запитанням і пропозицією.
1. Коли ще зіграємо?
2. Треба порадити гру викладачам кафедри психології.
Отож, далі буде!
У фокусі уваги учасників, окрім безпосередньо ігрового процесу, було питання : наскільки допоміжним стане використання зазначеної ігрової технології в освітньому процесі студентів - публічних управлінців.
Учасники зазначили, що поняття, якими постійно оперують гравці, як-то: привабливість громади, інструменти розвитку, безбар'єрність, соціальний капітал – у грі набувають наочного, практичного змісту.
Подолання постійних ускладнень умов гри спонукало до активності, спільного пошуку оптимальних рішень, взаємопідтримки.
Висновок був одностайним: розвиток навичок дорослого за умов занурення до такого ігрового процесу відбувається невимушено, за рахунок поєднання раціональної та емоційної складових.
Учасники особливо відзначили актуальність додатка, його закцентованість на пріоритетних завданнях: відновленні громади й психологічного стану людей, реінтеграції вимушено переселених осіб та ветеранів війни.
Рефлексія завершилась запитанням і пропозицією.
1. Коли ще зіграємо?
2. Треба порадити гру викладачам кафедри психології.
Отож, далі буде!
Коментарі
Дописати коментар