20 лютого 2025 року відбувся форум академічної доброчесності на тему «Визначення ефективних підходів для забезпечення академічної доброчесності в освітній діяльності за сучасних умов».
Організаторами форуму стали Вінницький технічний фаховий коледж та ГО «Прогресильні».
До участі у форумі активно долучилися викладачі, аспіранти та студенти комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти».
Метою форуму був пошук підходів, що сприятимуть забезпеченню академічної доброчесності в освітній діяльності в сучасних умовах.
Особлива увага була приділена питанням етики і відповідальності при використанні штучного інтелекту в освітньому процесі, зокрема щодо процесу запобігання плагіату та маніпуляцій в академічних текстах. Форум мав на меті обмін досвідом між експертами та освітянами, підвищення обізнаності учасників освітнього процесу із принципами академічної доброчесності для забезпечення високої якості освіти, зокрема в умовах впровадження технологій штучного інтелекту.
Основними завданнями Форуму були:
1. Аналіз викликів та загроз академічній доброчесності в сучасних умовах, зокрема в контексті використання штучного інтелекту в освіті.
2. Обговорення етичних аспектів застосування штучного інтелекту в освітньому процесі, особливо щодо академічної відповідальності, доброчесності учасників освітнього процесу.
3. Розгляд ефективних підходів до запобігання плагіату та академічних маніпуляцій, включаючи технологічні та педагогічні рішення.
4. Обмін кращими практиками та досвідом серед освітян, науковців та експертів з академічної доброчесності, визначення шляхів удосконалення освітніх стратегій.
5. Розвиток компетентностей учасників у сфері етики в освіті, критичного мислення, інформаційної грамотності та відповідального використання цифрових технологій.
Організаторами форуму стали Вінницький технічний фаховий коледж та ГО «Прогресильні».
До участі у форумі активно долучилися викладачі, аспіранти та студенти комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти».
Метою форуму був пошук підходів, що сприятимуть забезпеченню академічної доброчесності в освітній діяльності в сучасних умовах.
Особлива увага була приділена питанням етики і відповідальності при використанні штучного інтелекту в освітньому процесі, зокрема щодо процесу запобігання плагіату та маніпуляцій в академічних текстах. Форум мав на меті обмін досвідом між експертами та освітянами, підвищення обізнаності учасників освітнього процесу із принципами академічної доброчесності для забезпечення високої якості освіти, зокрема в умовах впровадження технологій штучного інтелекту.
Основними завданнями Форуму були:
1. Аналіз викликів та загроз академічній доброчесності в сучасних умовах, зокрема в контексті використання штучного інтелекту в освіті.
2. Обговорення етичних аспектів застосування штучного інтелекту в освітньому процесі, особливо щодо академічної відповідальності, доброчесності учасників освітнього процесу.
3. Розгляд ефективних підходів до запобігання плагіату та академічних маніпуляцій, включаючи технологічні та педагогічні рішення.
4. Обмін кращими практиками та досвідом серед освітян, науковців та експертів з академічної доброчесності, визначення шляхів удосконалення освітніх стратегій.
5. Розвиток компетентностей учасників у сфері етики в освіті, критичного мислення, інформаційної грамотності та відповідального використання цифрових технологій.
Форум сприяв професійному діалогу між освітянами, науковцями та експертами у сфері академічної доброчесності, що дозволить адаптувати найкращі практики до різних освітніх закладів; розширити компетентності учасників, вдосконалити навички у сферах етики в освіті, критичного мислення, інформаційної грамотності та відповідального використання цифрових технологій; ознайомитись із розробками рекомендацій для освітніх закладів та практичними рекомендаціями щодо забезпечення академічної доброчесності, які можуть бути впроваджені в політику навчальних закладів, підвищити обізнаність учасників освітнього процесу щодо академічної доброчесності, отримати необхідні знання та інструменти для реалізації принципів академічної доброчесності у своїй діяльності.
Коментарі
Дописати коментар