5 листопада 2024 року на Вінниччині представили результати дослідження якості освіти. Ініціатором заходу виступила Державна служба якості освіти України. Участь у заході взяли заступник голови обласної Ради Ігор Івасюк, заступниця голови Вінницької міської ради Галина Якубович, заступниця директора Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації – начальник управління освіти та науки Тетяна Каменщук, начальник управління Державної служби якості освіти у Вінницькій області Володимир Малінін, представники органів місцевого самоврядування, органів управління освітою, закладів загальної середньої освіти, центрів професійного розвитку та педагоги.
До участі в заході долучилися також перший проректор з науково-педагогічної роботи КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» Ольга Рябоконь, декан факультету публічного управління, соціальних та природничих наук Тетяна Дрозд та завідувач лабораторії математики Надія Салтановська.
Учасникам були представлені результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану за підсумками тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та математики.
Під час практичного блоку освітяни окреслили ефективні освітні підходи в громадах і шляхи подолання освітніх втрат. Проведення такого моніторингового дослідження в 2024 році стало можливим завдяки підтримці Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).
До участі в заході долучилися також перший проректор з науково-педагогічної роботи КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» Ольга Рябоконь, декан факультету публічного управління, соціальних та природничих наук Тетяна Дрозд та завідувач лабораторії математики Надія Салтановська.
Учасникам були представлені результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану за підсумками тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та математики.
Під час практичного блоку освітяни окреслили ефективні освітні підходи в громадах і шляхи подолання освітніх втрат. Проведення такого моніторингового дослідження в 2024 році стало можливим завдяки підтримці Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).
Коментарі
Дописати коментар